Keramicka pozdra na odpory?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 19 14:25:51 CEST 2010

 19.10.2010, 14:22:24

Ono je jaksi dulezite, proc celou tu anabazi podstupujete. Jestli to
ma byt kvuli presnosti a dlouhodobe stabilite tech odporu, pak bych
povazoval za rozumne, vyhnou se cemukoliv, o cem nevim jak se vuci
tomu manganinu zachova. Takze bud silikon-specialni elektrotechnicky,
nebo epoxid.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz