Orloj

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pondělí Říjen 18 17:30:34 CEST 2010

No problem s mapovanim urcite nieje - vykonne mediaservery to zvladnu lavou
zadnou. Aj 10 projektorov paralelne, synchronizacia, ovladanie DMX a
podobmne.

GreenHippo, Coolux a ine - v nasej brandzi uplne normalne a velmi jednoduche
riesenie - lacne upne nieje cca 15.000 eur a vyssie.

Inak video/napad sa mi paci, posledne co som videl bolo mapovanie projektora
na oblecenie herca - aj pri pohybe bol obraz upne stabilny J

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Monday, October 18, 2010 4:53 PM
To: HW-news
Subject: RE: Orloj

Co jsem si tak v rychlosti přečetl z netu - laserové je tam pouze detailní
zaměření budovy, zbytek je projekce ale výkon těch projektorů musí být
úctyhodný aby měl odrazivost i tmavý kámen ze kterého je radnice postavena.
Před tou technikou smekám, obsah projekce nechám povolanějším ale dost to na
mne působilo jako "umění pro umění" - pouze hraní si s možnostmi nějakého
(asi supervýkonného) programu, hlavní myšlenka - jak šly dějiny orlojem - se
dost vytrácela, ale to je můj osobní dojem, zcela nepodstatný pro vyznění
akce.

Jinak klíčové slovo pro tu techniku je "video-mapping".

L. Kručinský

  _____