Re: Zákaz žárovek

Šula Miloš sula na rps.cz
Pondělí Říjen 18 10:34:16 CEST 2010

Ja kupuju uz jenom Osram a vsechny nam jiz sviti 4 roky bez problemu.
Tam kde se rozina casteji mam ty rychlestartujici s velkym poctem zapnuti/vypnuti.Jsou sice drazsi ale zato vydrzi a svetlo mate po rozsviceni ihned temer na 100% svitivosti.

Milos

  ----- Original Message -----
  From: LINHART Jiří
  To: HW-news
  Sent: Monday, October 18, 2010 9:17 AM
  Subject: Re: Zákaz žárovek

  Co z toho kdyz me usporka stoji 30Kc, ale nevydrzi ani tolik jako jedna zarovka. Prakticka zkusenost ze svetel ve vchodu do domu.
  Montoval jsem tri svetla a do dvou jsem dal usporky (OBY) a pro pokus jsem do jednoho dal zarovku.
  Vysledek pri priblizne stejnym provozu ve vchodech, kdy svetlo se rosviti asi na 2 min ( usporky do teto doby akorat naskakovali na plny vykon - opticky ale se zdalo ze sviti min nez zarovka).
  usporka 1 svitila asi 1/2 roku
  usporka 2 svitila asi 3/4 roku
  zarovka po roce sviti dal a po zapnuti naplno

  Usporka (OBY)  po roce pouzivani v mistnosti kde se minimalne sviti ale dlouze (2 a vice hodin) ma jiz cerne konce a min sviti, takze vypada ze uz take odejde co nejdriv. Takze jeji zivotnost take konci.

  Nekdy je lepsi dat vice penez a koupit kvalitnejsi (kdyz je jistota). Takto jsem poridil pred 8 roky usporku k rodicum do kuchyne a dodnes sviti a kazdy den se tam sviti jak kratce tak dlouze proste jako v kazde kuchyni a zatim nejsou ani cerne konce.

  JL