Zákaz žárovek

Radek Benedikt benedikt na login.cz
Pondělí Říjen 18 00:18:18 CEST 2010

> Hm, ja mel pocit, ze u spousty IO jsou nozicky nikoliv kulate,
> alébrž ploche, takze by snad "mikrosvar" tak mohl vzniknout, ne?
> Spis bych se obaval, ze nozicka utrhne...

Obcas jsem to na opravy pouzival (a sem tam pouziju). Pokud se ma na desku
pridat DIL tak se na desku prichyti nohama vzhuru (nebo se mu nohy vyhnou do
boku), prilepi se a nozicky se ovinou a z druhe strany se priletujou do
prislusnych bodu desky. Ten ovijeci nastroj existuje i v jednodussim
provedeni, kdy je to trubicka na nastrceni na pin a vedle dirka na prostrceni
dratu a jeho brzdeni, aby se to zarizlo. Mam i jedno ovijitko udelane z
dlouhe injekcni jehly, na konci se kousek urizne, da se vedle zbytku jehly a
cele se to zpevni ovinutim dratem a poradnym proletovanim. Asi takhle:

        |  |
     /| |  |
    / | |  |
   /  | |  |