RE: Zákaz žárovek

Neděle Říjen 17 20:59:38 CEST 2010

Jo, tuhle ovíječku jsme taky měli ale mám i elektrickou na 24V a tu si nechám.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Sunday, October 17, 2010 8:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zákaz žárovek

Tu pistolovou ovijecku mam shodou okolnosti vyfocenou ve vecech, ktery postupne davam na Aukro, jen na ni jeste nedoslo:
http://foto.prelude.cz/img_aukro102010/image_15.html
http://foto.prelude.cz/img_aukro102010/image_16.html

a mel jsem jeste jednu kompletni, ale ta uz je davno pryc:
http://foto.prelude.cz/img_aukro090915/image_8.html
http://foto.prelude.cz/img_aukro090915/image_9.html
http://foto.prelude.cz/img_aukro090915/image_10.html
http://foto.prelude.cz/img_aukro090915/image_11.html