Mobilni DC energetika

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 17 14:11:16 CEST 2010


Tohle ale jak to mate spojene popira to proc jsou pouzivany trakcni a 
startovaci baterie.

Pak nema naprosto smysl si kupovat jedny nebo druhe. Trakcni baterie 
nejsou delane na velke proudy a naopak startovacim vadi dlouhe a hluboke 
cykly, ktere nastavaji v pripade zaloznich provozu.

To, ze to funguje neznamena ze to je dobre.

Navic pokud vytlucete baterie tak uz nemusite nastartovat a pokud 
nastartujete tak trva dlouho nez baterie dobijete - prave startovaci 
baterie je vhodna na rezim kdy da velky proud a je schopna velmi rychle 
(behem par minut) zregenerovat tim ze do ni alternator natlaci desitky 
amper hned po startu.

-- 
S pozdravem
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

Dne 16.10.2010 0:18, azehw napsal(a):
> Nevidim nejmensi problem spojit ty tri baterie paralelne. Ne ze si to
> myslim, ale mam to overene. 2x trakcni 220Ah a jedna 150Ah startovaci.
> Nabijeni 55A nabijec/menic na 230V Studer. V kazdem privodu aku jsou
> bocniky 600A/60mV a mV metry pro mereni proudu. Ty baterie se spolu
> naprosto bez problemu "domluvi", i kdyz nabijeni posilim dalsi
> nabijeckou 40A nebo i vice. Ani pri vybijeni neni problem a po odpojeni
> od zateze (po vybiti) se chvili objevi vyrovnavaci proudy 1-2A a po
> chvili spadnou na nulu. A tato trojice Pb aku se snese i s 700Ah NiCd,
> pri zatizeni se zatez rozlozi. Jen po odpojeni zateze je treba NiCd
> odpojit, jinak z nich tece cca 4-5A do Pb.
> AZE
>


Další informace o konferenci Hw-list