meranie spektra svetla?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Říjen 15 22:58:00 CEST 2010

Zdravim.

Prave sa pozeram do jedneho katalogu, tak ma napadlo ozivit vlakno.
Neviem, ake to ma mat pouzitie, ale napadlo mi, ze by sa dalo
merat cele spektrum odrazu linearnym CCD senzorom.

http://jp.hamamatsu.com/products/sensor-ssd/pd101/index_en.html

Lubos