Tranzistory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 15 18:21:35 CEST 2010

 15.10.2010, 18:10:10

To ze h21e klesa pri malych proudech je obecna vlastnost tranzistoru.
Otazkou je, pri jakem proudu u konkretniho tranzistoru je mozne pokles
oznacit za "vyrazny" tj. napr. 30-50% h21e max. Ja vetsinou pouzivam
postarsi ds motorola, neb je tam uvadeno nejvice parametru a je tam i
ten pokles. Coz nevylucuje, ze u jineho vyrobce, ci u modernej
vyrobenych T, jsou ta cisla jina. Bohuzel to ani nevylucuje, ze
nektere ds tak trochu kecaji, napr. vyrobce nektere hodoty
velmi volne interpoluje ci dokonce extrapoluje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz