OT: nastaveni Thunderbird

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 14 22:50:46 CEST 2010

Pouzivate zajiste TB3 a ten tvrdohlave po vytvoreni uctu dava IMAP
(pokud jej server podporuje) a bohuzel zmenit to po vytvoreni uctu
nejde. Zkuste ten ucet smazat a vytvorit znovu. Nechte ho dojet to
hledani a pak se jednim z tlacitek da nastaveni zmenit a az potom jej
nechte ten ucet zalozit. Priznam se, ze se mi to takto povedlo jednou a
pak jiz nikdy a nevim co jsem delal jinak.

Minuly tyden jsem obnovoval jeden ucet (cele nastaveni se mi rozpadlo) a
nakonec (uz jsem na to nemel nervy) jsem jej vyplnil rucne v souboru
"prefs.js", ktery je v umisten:
c:\Documents and Settings\"jmeno uzivatele"\Data
aplikací\Thunderbird\Profiles\"aktualni profil"\prefs.js

Ta struktura je celkem jednoducha, na zacatku je seznam vsech uctu, pak
jsou identity s cestama, kam se posta uklada pro kazdeho uzivatele a pak
jsou nastaveni jednotlivych uctu.

Najdete radek napriklad:
user_pref("mail.server.server5.type", "imap");
a pri vypnutem TB jej prepiste na "pop3". Ostatni udaje jako adresu a
port muzete zmenit uz v nastaveni uctu.
Kdo toto vymyslel, ten by zaslouzil ...

Martin Hanek