OT Tiscali

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 14 20:32:21 CEST 2010

To je uspech, ze alespon reaguji...

Ja uz dva tydny cekam na zbozi z nemeckeho e-shopu, ktere maji skladem.
Na maily se zadosti o potvrzeni objednavky a terminu dodani vubec
nereagovali, ale castu na karte zablokovali. Az jsem to nevydrzel a
kolega zavolal na hot-line. Dozvedel se, ze cele ty dva tydny cekaji, az
jim poslu kopii karty a pasu kvuli overeni totoznosti. Takova zadost mi
od nich ale neprisla. A ze kdyz to poslu do konce pracovni doby, tak
balik jeste ten den odejde. Moc se mi to posilat nechtelo, tak jsem
poslal jen mail s zadosti o vysvetleni, co presne potrebuji. Dva dny a
opet zadna reakce.

Never more...

Zdenek