OT: LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Říjen 14 19:11:51 CEST 2010

Zdravim,
  urcite, kdyz se nyni podivas na SPS, cyklus LHCION1 nebo 2 je tam ted
skoro porad a ladi se, co to da :-). Jeste pred nedavnem se v SPS vubec
nedarilo urychlit, ale zrovna ted (19:10) se zda, ze uz nejake ty broky
zustanou i do flat topu, takze snad uz brzy uvidime :-). Ale je to skoda,
kdyz se ted ten protonovy cyklus tak pekne rozjel, tesil jsem se na
nejakych 500 nebo mozna i 1000 b a to uz asi letos nestihneme :-(.
  Zdravi Pavel.