Krok AD prevodniku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 13 15:11:27 CEST 2010

No tech cca 30mA je rozdil 0.1A (planovane rozliseni pri zobrazovani
aktualniho odberu) a skutecna hodnota reprezentovana 1 LSB.

To s tim scitanim mas pravdu. Ja stejne ted o tom premyslim jak to cele
obslouzit.

Zrejme necham bezet pravidelne samplovani v preruseni, ktere bude syslit
hodnoty do nejake promenne a po nasamplovani tech 1024 vzorku (nebo i
vic jak bude treba), to podelim a plesknu na displej (coz bude prumerny
"okamzity" proud po dobu samplovani) a zaroven ulozim do promenne
reprezentujici naboj v Ah. Pokud si zvolim spravny interval samplovani
tak nebudu muset ani nic prepocitavat.

Radek Vicek