Krok AD prevodniku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 13 14:46:17 CEST 2010

Nerozumiem, kde sa tam nabralo 30mA, ale nevadi.

Pocitanie naboja je numericke integrovanie, t.j. scitanie, co je zatazene presne tou istou percentualnou chybou ako meranie jednej vzorky, t.j. asi 3%.

Ale ak Ti to vadi, tak integruj (scitavaj) priamo vystup prevodnika, az kym nenapocitas 1024 vzoriek, no a potom vysledny sucet vydel 1000.

"Zosilnit" vstupny signal sa na ADC da aj vydelenim referencie, ale samozrejme to moze mat nasledky co sa tyka napr. sumu.

JW