Krok AD prevodniku

Pavel hw na itherm.cz
Středa Říjen 13 13:52:50 CEST 2010

zesilit signal z cidla 1,024x?
mozna ale spatne chapu otazku

Pavel

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 13, 2010 1:48 PM
Subject: Krok AD prevodniku

Zdravim,

asi mi to dneska nemysli, ale uz hodnou chvili si lamu hlavu jak obejit
blbe vychazejici rozliseni pri mereni AD prevodnikem.

Chci si trochu pohlidat power managment na lodi (hlidat cerpani/nabijeni
energie z baterii) s tim, ze mam doma bipolarni snimace Allegro
ACS756-50 coz je galvanicky oddelene cidlo proudu v rozsahu +-50A s
vystupem 0-5V.

Problem je, ze kdyz to pichnu na 10b prevodnik tak mi vychazi jeden bit
na hnusne cislo 0,09765625 amperu. Pritom by bylo uplne skvele kdyby to
bylo skoro idelanich 0.1A.

Pro ucely zobrazovani (aktualni proud, napeti, dodanne/odebranne naboje)
to samozrejme mohu zaokrouhlovat, ale pro ucely mereni naboju si to
dovolit nemuzu - tam tech 30mA dela docela velke chyby.

Samozrejme mohu jit do pocitani v real rozsahu, ale porad mi neco rika,
ze by mohl existovat nejakej figl jak to obejit.

--
Radek Vicek