Inels?

Michal Krestan krestan na hw.cz
Středa Říjen 13 11:42:08 CEST 2010

Inels I byl cely na CAN, tam to bylo jednodussi, Inels 2 CIB je synchronne
komunikujici sbernice, dost prasacky udelana dle meho nazoru. Modulace je
tvorena tak, ze se spina pri vysilani zatez na vedeni sbernice, kde vede
soucasne napajeni a v prijimaci se detekuje tento pokles napeti. Co puls, to
v podstate jeden bit. Jednotky na CIB neumi samy o sobe temer nic, vse se
ridi pres PLC, dokonce i jednotlive kroky stmivani. Neni to prace na moc
dlouho zjistit, jak vse komunikuje.

            Michal

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik na elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 13, 2010 11:33 AM
Subject: RE: Inels?

Velmi kratce:
Jsou dve sbernice TCL2 (mezi PLC a PLC moduly) a CIB (CIB master je jeden z
modulu na TCL2).

Na TCL2 lze bastlit moduly (je dokumentovana) ale asi se musi chovat jako
jeden z modulu teca.

CIB neni dokumentovan a cekam, kdy se nejde nekdo, kdo jej zdokumentuje :).

Na CIB se pripojuji vypinace a dalsi prvky.

Ohledne Inelsu je mnohem lepsi dokumentace na strankach Teca, jelikoz
na strankach inelsu je jen polovina jednotek (coz nechapu).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158