RS232 -> RS422

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Říjen 13 08:32:15 CEST 2010

Samozřejmě že většina obchodníků nejsou výrobci, ale z různých důvodů se
nakupování v zahraničí, většinou vzdálenějším:-) vyplatí daleko více než
u tuzemských prodejců. S tímto faktem se bude asi těžko polemizovat,
zvlášť když většina zde prodávaných výrobků a součástek pochází ze
stejných zdrojů a prodejci se horečně snaží přesvědčit zákazníky o
výhodách nákupu u nich aniž by do výrobku dodali jakoukoliv
hmatatelnější přidanou hodnotu. Zkrátka ne každý stát se zabývá primárně
jen vexlem.
S pozdravem,
		Miloš Dašek