OT: LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 12 07:12:47 CEST 2010

Zdravim,
  gratuluji k uspesnemu nocnimu behu, jeste to tam poletuje a prave zacina
adjust, naakumulovalo se pres 2 pb-1 u vsech experimentu.
  Jeste bych mel malou otazku k tem nano- a pikobarnum. Obvykle byva
1000 nano = mikro, zde je 1000 nano = piko, coz mi prijde divne. Chapu, ze
v tom asi hraje roli ta inverze, ale v tom pripade bych ocekaval, ze by
hodnota luminance v case dekadicky klesala a ne stoupala - tak, aby zacla
rekneme na 1 nb-1, pak by postupne klesla k 0.1, 0.01, 0.001 a kdyz by
doklesala k 0.0001, prepnula by se jednotka na pb-1. Pri soucasnem zpusobu
pocitani mi vychazi v predstave prubeh luminance na grafu tezce nespojity
:-).
  Zdravi Pavel.