Membranova klavesnice

jevem jevem na email.cz
Pondělí Říjen 11 07:43:34 CEST 2010

Na DTSM24N jsou hmatníky od BOPLA TKo10 katalogové číslo 70100001 (To "o" to
je zančka průměru, jinak se to dělá v různých výškách). Bohužel místní
obchodníci chtějí i 15Kč/ks při 1000ks množství. Místními nemyslím slony a
podobné, ale Ty, kteří se specializují na BOPLA. Na panel si můžete nechat
udělat fólii termotiskem na zařízení Gerber Edge, odhadem 1dm2 vyjde ve
3barvách kolem 25-30Kč.
Jirka

----- Original Message -----
From: "Radek Benedikt" <benedikt na login.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 10, 2010 10:09 PM
Subject: Re: Membranova klavesnice

Dne neděle 10 říjen 2010 20:42 Standa Palas napsal(a):
> Tak datum jsem si už opravil.Díky za upozornění. A s tou fólií to zkusím.
> Jestli půjde sloupnout,tak bych tam mohl dát dvě kuprexitový desky na
> sebe.
> Na té spodní by byla nějaká smd tlačítka s co nejmenší výškou a plošné
> spoje, v té horní by byly jen díry pro tlačítka  a sloužila by jenom pro
> zarovnání do roviny. Ta horní vrstva by nemusela být ani kuprexit , ale i
> něco jinýho.To by možná mohlo chodit.
> Jen aby s tím nakonec nebylo víc práce než by mi bylo milé.

Bohuzel ty tlacitka zase nebudou tak nizka, snaze dat tam superplacata
tlacitka bez hmatniku bych se vyhnul obloukem. Pokid to ma dlouhodobe
vydrzet
horni folie a ma to byt spolehlive ovladatelne, tak ty tlacitka musi mit
nejakou minimalni plochu tj. hmatnik. Pokud zustanu u reseni od Shumatechu
co
jsem zde uvadel, tak ty pouzivaji:

Tactile Switch (SMT)    101-0624-EV

s nasazovacim hmatnikem
Tactile Switch Caps, Round
101-0210-EV, 101-0212-EV, 101-0214-EV
101-0215-EV, 101-0216-EV, 101-0219-EV

uvedena tlacitka jsou od Mountain Switch a dodava je napr. Mouser (tam se da
podivat i na vykres v pdf)

Neco podobneho jsem zahlidl i u slona:
DTSM24N http://www.gme.cz/cz/dtsm24n-p630-291.html
letem svetem jsem tam ale nezahledl ty hmatniky, je tam ale par rozumnych
tlacitek s hmatnikem, dodani 100+ kusu.... Coz je ale u toho DTSM24N take...

Vetsi sortiment i s hmatniky ma tme videl bych to na neco ala Omron B3F +
hmatniky.

Ono to proste nemuze byt zas tak nizke, pokud to ma neco prezit. Chce aby to
bylo fixovane v te "vrchni" vrstve polepene folii kryci hmatniky. Ta by
navic
mela byt tou nosnou casti, dolni s tlacitky by mela byt uchycena na ni.
Zdvih
tech tlacitek neni moc velky a pokud to bude obracen, tak se klidne muze
stat, ze se to pri zkrouceni bude chovat jako ta poskozena membranovka.

Radek