OT: 0 0002 853x xxxx x instrukce

DeeJay deejay na email.cz
Neděle Říjen 10 09:52:13 CEST 2010

mate pravdu - resp. vymakali to na 190 za novu cinemu a SK programy, nebo
490 za TV nova ,nova cinema a SK programy a k tomu 590 za Novu HD - jojo
taky sme kupovali kartu za 3,5 kkč :-(  nektere veci nepochopite ...

Jinak me docela potesilo DiGi - zaradili SK programy do zakladu + pridali
COOl a Barrandov takze nabidka je komplet. Jasne ze HDcka se nedockame nikdy
... ovsem nejdebilnejsi je ta blokace karty na konkretni prijimac :-( tedy
na ten jejich debilni ktery mj. po novem firmwaru prestal odpojovat napajeni
konvertoru a bere 10W ve StandBy  a 12W zapnuty ...

Tak jsem si alespon dobastlil sitovy vypinac :-D

http://picasaweb.google.cz/lh/photo/bYFnvCWuJVeStqwB-nI09A?feat=directlink
http://picasaweb.google.cz/lh/photo/NurEolyfvSf7cJGLa9_eXA?feat=directlink
http://picasaweb.google.cz/lh/photo/V83ijY7ECs78fm_WgxkdqA?feat=directlink
http://picasaweb.google.cz/lh/photo/PUH2e84QZsMM8z9FoNwwCg?feat=directlink
http://picasaweb.google.cz/lh/photo/3DE3abdaypFnF7rN2fMjTw?feat=directlink

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Sunday, October 10, 2010 12:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: 0 0002 853x xxxx x instrukce

Milan B. napsal(a):
>  Nemajte obavy, pojde asi  iba o nelegalny prijem kodovaneho
> satelitneho vysielania
>
> Takze ziadne porno, obycajna spolocensky akceptovana zlodejina.
Mate pravdu, ze strany providera je to pekna zlodejina, kdyz  nabizi na
sledovani verejnopravni televize nejakou dekodovaci kartu a chce za ni
zaplatit.
I kdyz radne platim koncesionarske poplatky.  Ano, ja mu ty penize dal (
tenkrat 3500 kč) protoze jsem jinou moznost nemel a on chce jeste drze
dalsich 500 kc aby mi tam ted  pustil Novu. Tu na sve stare karte nemam,
kdezto na novych uz je v cene karty ( momentalne cca 1800 kc)
Je to tak, zlodeji jsou to! Nejhorsi na tom je, ze je vsichni
podporujou, aneb jak jste uvedl spolecensky akceptovana zlodejina :-(