OT: 0 0002 853x xxxx x instrukce

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 10 00:31:54 CEST 2010

Milan B. napsal(a):
>  Nemajte obavy, pojde asi  iba o nelegalny prijem kodovaneho
> satelitneho vysielania
>
> Takze ziadne porno, obycajna spolocensky akceptovana zlodejina.
Mate pravdu, ze strany providera je to pekna zlodejina, kdyz  nabizi na
sledovani verejnopravni televize nejakou dekodovaci kartu a chce za ni
zaplatit.
I kdyz radne platim koncesionarske poplatky.  Ano, ja mu ty penize dal (
tenkrat 3500 kč) protoze jsem jinou moznost nemel a on chce jeste drze
dalsich 500 kc aby mi tam ted  pustil Novu. Tu na sve stare karte nemam,
kdezto na novych uz je v cene karty ( momentalne cca 1800 kc)
Je to tak, zlodeji jsou to! Nejhorsi na tom je, ze je vsichni
podporujou, aneb jak jste uvedl spolecensky akceptovana zlodejina :-(