AD7793 - shanime

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 10 00:22:34 CEST 2010

Me je spis divne, jak nekdo vubec rozjede neco, aniz by si  zjistil ve
finale, ze proste nema jednu soucastku a ze bude az za pul roku.
Dostupnost veci je snad to prvni , co bych resi a nechal si potvrdit.
Ano, nemusi to vyjit, ale mnohem lepe se mi bude ukazovat papir s
potvrzenou a nedodanou dodavkou, nez ve finale shanet za kazdou cenu
posledni spendlik. Presne na to dojel muj kolega, ktery delal jiste
moduly a najednou zjistil, ze jedna ze soucastek uz jaksi neni dostupna,
nebo je , ale za ukrutne penize.
Hajajaja