AD7793 - shanime

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Říjen 9 23:01:21 CEST 2010

me se strasne libi, jak se to porad opakuje ....
nejdriv setreni, nesmi byt na desce ani jumper navic(0,00nic x 10000.. = balik .
a ted, at to stoji co to stoji, hlavne terminy a at nestoji vyroba :-).
takova sinusovka :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Saturday, October 09, 2010 10:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: AD7793 - shanime

Balu, behem krize zakaznici odrikali jiz objednane objednavky jak vztekli, takze zustavalo na sklade a tak se redukovaly kapacity. Ono udrzovat nevytizenou fabriku neco stoji a za takovou cenu by to stejne niko nekoupi. Ted se vsichni "posrali v kine" a zly vyrobce neumi dodat. Bodejt jo, kdyz s hodnym zakaznikem se neda planovat. Ten problem je v tom, ze kdyz vse jede jak ma, tak se ruzne "family"
soucastek rozprostrou behem roku, pak se prestalo vyrabet - nebyla poptavka. A ted chtej vsichni vsechno, jenze rozjet vsechny "family"
najednou proste nejde. Tak se dela od kazdeho trochu a postupnese kapacita zas navysuje. Neni treba v tom hledat zadna kouzla.

PK