nabíječka v Lidlu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 8 05:27:05 CEST 2010

Ja jsem koupil 2 baleni AA, 2 baleni AAA a jednu 9V. Zatim jsem zmeril
jen jednu sadu AA a vybita kapacita byla 1700mAh (+-50mAh) coz by asi
odpovidalo tem 2100mAh - tech 20% ty baterky ztrati rychle.

Jen nevim co s tou 9V baterkou - zajimalo by me kolik je v ni clanku v
serii a zda i nejaka elektronika - dava totiz presne 9V. Coz pri 1.2V na
clanek dava presne 7.5 clanku :-DDD

--
S pozdravem
Radek Vicek