Membranova klavesnice

Martin Patka hwmp na semily.net
Čtvrtek Říjen 7 22:26:02 CEST 2010

Zdravim,

nemam presne predstavu o pozadavcich, ale pokud by se neco
"bastlilo", nesel by jako zaklad pouzit nejaka ta silikonova
PC-klavesnice z DX (ciselny blok) ?  Myslim tim jen ten gumovy
vylisek, ktery by zajistil vodotesnost a misto puvodni matice dat
pod ty gumovy tlacitka mikrospinace ?

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator