Membranova klavesnice

Standa Palas stpalas na quick.cz
Čtvrtek Říjen 7 21:46:33 CEST 2010

Díky vsem za odpovedi.

Ta klávesnice má rozmer asi 40 x 10 cm.  V prostred je znakový LCD displej a
po staranách je tusím asi 16 tlacítek o rozmerech cca 2x2 cm. Tedy nic
standartního. Nastestí není maticová,ale kazdé tlacítko se spíná proti zemi.
takze zatím jsem ty dve stisklá tlacítka odpojil a dal místo nich klasickou
krabicku s dvojtlacítkem a muzou fungovat. Ta náhrada jinými tlacítky je
problematická. Jednak to musí být vodotesné ,pak je jeste u kazdého tlacítka
led dioda,která indikuje, jestli je dané tlacítko aktivní. Dalsí problém
je,ze je to u linky pro krájení sýru a urcite jim tam casto chodí ruzné
kontroly a nevím,jak by se jim líbil muj bastl na originál lince. Ale i
varianta kompletní náhrady nejakým bastlem je ve zatím ve hre.
Dotazoval jsem se na cenu kusový výroby membránový klávesnice u jedný firmy
z Jihlavy (myslím TTklávesnice) a bylo mi sdeleno cca dvacet az tricet
tisíc. Vzhledem k tomu, ze nová klávesnice (t.j.celý blok i s dispejem -
jinak se nedodává)  z  Nemecka je prý skoro za sto tisíc ,tak to úplne
nezavrhuji.
Jenom pro informaci. Ta klávesnice se poprvé porouchala po asi sesti letech
provozu linky. Tak objednali z Nemecka nový díl, zaplatili sto litru a
vymenili ho. Ta nová klávesnice jim vydrzela asi ctyri roky a ted je v háji
zase. Takze uvazuji ,ze kdyby si nechali vyrobit dva az tri kusy na zakázku,
tak na tom budou líp,nez kdyz budou kazdý ctyri roky platit sto tisíc za
celý blok i s dispejem.
Jestli se rozhodnu dát tam svuj bastl,co mi doporucíte za klávesy/
klávesnici. Muselo by to být vodotesné,nesmí to být maticové,pokud mozno nic
miniaturního, v ideálním prípade i s podsvícením. No a melo by to vypadat
aspon trochu profesionálne. Zbezne jsem se díval po internetu, ale na nic
aspon trochu vhodného jsem nenarazil.

Stana