RE: nabíječka v Lidlu

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Říjen 7 13:42:50 CEST 2010

	Já myslím, že to je podobný typ, jaký Lidl už několikrát prodával za 399,- Kč, jen je tam navíc ten LCD progressbary, kvůli kterému je tahle vrze dražší o tu stovku, která byl vzápětí zase slevněna :-)
	Ten původní typ byl černostříbrnyý a boční hrany měl trochu prohnuté dovnitř (připomínal mi polštář). Mám ho už asi dva roky doma a jsem s ním spokojený. Nějakou inteligenci to má, na začátku se na pár sekund rozsvítí LEDka červeně pro vybitý akumulátor, zeleně pro nabitý a dvoubarevně pro něco mezi. Pak nabíjí buď rychle (červená), opatrně (blikající zelená) nebo dělá obnovovací cyklus (střídavě červená a zelená), kdy myslím střídavě nabíjí a vybíjí. Ručně se to zvolit nedá, vybere si to automaticky podle toho, jak odhadne kondici akumulátoru, nakonec stejně vždycky skončí rychlým nabíjením nebo detekcí vadného aku (blikající červená).
	Nabíjení ukončuje automaticky (LED zezelená), nejspíš podle delta peaku, neměřil jsem to. Občas některé články, zejména malé buřty, nabíjí podstatně déle, než by odpovídalo C/I a když je pak vyndám, jsou zřetelně teplé, ale na druhou stranu, jsou to články, které my dal kámoš vyřazené z laboratoře pro pokles kapacity a obvykle končí vybité na nulu (pak je třeba je trochu přednabít v hloupé nabíječce, protože tahle řve, že je po nich) v nějaké hračce zaparkované měsíc pod postelí, takže to beru, že je to spíš problém článku než nabíječky.

	Aleš Zíka
	http://results.cz