Problemy s vyrobou DPS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Říjen 7 08:37:35 CEST 2010

Dobry den,
to byl presne ten duvod proc jsem k suchemu fotoresistu. Navic je to i
nesrovnatelne rychlejsi (10 minut po naneseni svitim, 10 minut po sviceni
vyvolavam/leptam). Ja jsem kupoval na eBay.
Mnoho uzitecnych rad pri reseni problemu mi dal pan Riedel z Semachu (za coz
mu velmi dekuji).
Jeste poznamka: ja pro aplikaci pouzivam "mokrou" cestu, osvedcila se mi
lepe.
Marek Sembol