Cim nahradit MOSFET 2N4351?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 7 01:27:00 CEST 2010

To jsme nasel take, ale nechaval jsem si to jako posledni moznost, kdyz pricteme postovne tak to jiz docela leze do penez a nejak se mi nechce verit, ze by techmologie MOSFET poktocila tak, ze se nic podobneho nedela....

Pavel

>Original se neda sehnat? Je to sice drazsi, ale povede to k cili. Mne
se zatim nic podobneho najit nepovedlo...
Original jsem nasel tady http://www.sphere.bc.ca/test/service.html
PK