Mereni proudu na C podruhe?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Říjen 6 16:32:48 CEST 2010

Jestli tomu dobre rozumim, tak k tomu "tvrdemu zdroji proudu" je
pripojen v podstate seriovy rezonancni obvod C=50uF, R=50mOhm+ERS,
L=Lprim+ESL+se projevi pres vzajemnou indukcnost zatez na sekundaru,
je tak?

Ten zdroj bude taky spis neco na zpusob CC/CV a bude zalezet jak ma
udelanou regulaci. Takze teorie se od praxe lisit nemusi, ale je
potreba pouzivat spravny model...

PK.