Mereni proudu na C podruhe?

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Středa Říjen 6 14:29:19 CEST 2010

Moc jsem nezkoumal konkretni pouzite soucastky, ale u drive zminovaneho obvodu bych cekal na vystupu napeti umerne proudu kondenzatorem. Takze pri pripojeni na tvrdy zdroj NAPETI by mela byt na vystupu OZ jen kratka spicka. Delka prechodoveho deje je ovlivnena hlavne odpory, kapacitou a vzajemnou indukcnosti proudoveho trafa.

Co jste nameril realne?

Petr