friendlyarm Mini6410 a Mini2440 - zkusenosti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Říjen 6 09:31:19 CEST 2010

Tak uz jsem zkousel vsechno mozne... Kdyz tak sem hodim log - eboot
skutecne natahne CE a spusti je, bohuzel pritom podela konfiguraci NAND
(pri zapisu skutecne detekuje nejaky bad block...)
Takze jsem zkousel nove verze u-boot, ktere by snad mely byt schopny
NAND nejak diagnostikovat a hlavne vytvorit tabulku bbt, coz skutecne
vytvori ale vysledek je stejny.
No budu zkouset dal...