friendlyarm Mini6410 a Mini2440 - zkusenosti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Říjen 6 08:40:09 CEST 2010

  Zrovna mam 2440 na stole, vcera prisel a spat jsem sel ve 3h...
Byly tam predinstalovane WinCE5 docela funkcni a necinske, po nejakych
pokusech jsem je v NAND flash odrovnal a od te doby se mi nepovedlo
nahodit funkcni system (ane CE, ani Linux) kdyz vychazim z dodaneho DVD.
CE je celkem jeste pozitivni, ze aspon po instalaci nabehne (5 i 6) ale
nejak poskodi tabulku vadnych bloku NAND a reboot uz se nekona (oznaci
jako vadny 1. blok NAND z ktereho se ma bootovat...) Aspon tusim dle
vypisu na konzole, ze chyba je tady.
To se ale snad vhodnou kombinaci SW podda, no Linux ma sve kouzlo -
spousta verzi SW (zde boot loadery) kazdy funguje jinak a zadny poradne ;-)
Kazdopadne by me zajimalo - lze prelozit tyto produkty pod Win nebo budu
muset hloubeji proniknout do Linuxu? Staci nejaka live distribuce? Ktera
nejlepe?

Dik za nakopnuti nez se rozkoukam :-)