Problemy s vyrobou DPS

vyvoj vyvoj na liftklinik.eu
Úterý Říjen 5 14:30:30 CEST 2010

Ja sice pevny rezist nepouzivam - nanasim fotorezist sitotiskem, ale
podobne problemy jsem mel kdyz jsem zacinal delat DPS s nepajivou maskou a
servisnim potiskem. Ackoliv servisni potisk se mi vyvolaval perfektne, tak
na pajecich ploskach zustaval obcas nepatrny zbytek masky. Nakonec jsem
laborovanim zjistil, ze to bylo zpusobeno nizkou teplotou vyvojky.

A co predlohy? Nevim jestli pouzivate negativni nebo pozitivni rezist ale
neprosvita vam predloha? Dokud jsem si delal predlohy sam tak to nebylo to
pravy orechovy ale co ted delam jenom z filmu tak zadnej problem.

Horky Ales.

On Wed, 29 Sep 2010 08:40:52 +0200, Marek Sembol wrote
> Laminat samotny je "stary jak svet", laminuji si to sam par desitek minut
(max. dnu) pred svicenim. Folie ma par mesicu (samo, nevim jak dlouho lezela
nez se dostala ke mne...)