nabijecka alkalickych baterii

Úterý Říjen 5 08:22:17 CEST 2010

Tady někdo propadal z matematiky, 2x 200 = 400, ne 800 ;-)

Nabíječka je to zajímavá, ale to je asi tak všechno, dneska alkalický
baterky do foťáku používá málokdo a spíš jako nouzovku, když se na
výletě vybijou akumulátory. Ale pro výrobce nabíječky to nejsou žádný
velký náklady navíc, prakticky jen úprava firmware, když se to
rozpočítá na všechny vyrobený nabíječky, tak práce programátora vyšla
na pár korun. Spousta lidí si ji koupí jen ze zvědavosti, aby si
vyzkoušeli, jestli to ty alkaliky fakt nabije a pak ji bude používat
na nabíjení NiMH tužkovek.

P.K.