Altium Designer multisheet design?

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pondělí Říjen 4 20:32:29 CEST 2010

  Napajeci symboly se jednoduse pojmenovavaji jinym jmenem (AGND, DGND,
EARTH) a daji se oznacit i jinym symbolem (nastaveni ve vlastnostech
symbolu nebo pri umistovani pres Tab).
Hierarchicke kresleni hodne ulehcuji funkce Design -> Create Sheet From
Sheet Symbol nebo Create Sheet Symbol From Sheet or HDL. Otevirani
vykresu je pak pres kombinaci Ctrl+DoubleClick.

Tosa