Nano SocketLAN

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Říjen 4 14:39:01 CEST 2010

Dobry den,

pouzivame je jako sitovou kartu pro ZX Spectrum a chodi v pohode.
(sif.itherm.cz)
Nevyhodou je ze nejsou nijak otevrene dalsim upravam a textovy protokol je
celkem otrava na parsovani
pokud je ale chcete jen jako bridge mezi siti a seriakem tzn co posilam na
nejaky TCP port a na druhe strane to leze RS232 tak jsou v pohode Mam tak
udelane rizeni zaluzii a zatim nebyl potreba restart

Pavel