Altium Designer multisheet design?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Říjen 4 13:49:31 CEST 2010

Dovolim si par dotazu k mutlisheet designu v AD. Dosud jsem se tomu vyhybal jak cert krizi, ale ted kreslim neco vetsiho, tak jsem si jednotlive casti nakreslil na zvlastni sheety a I/O v casti osadil porty pomoci Place Port.
Dal jsem predpokladal, ze na "finalni" vykres umistim symbol pomoci Place Sheet Symbol, priradim mu prislusny vykres a AD mi na nej automatiky vykresi vsechny porty ve vykresu. Toto se nestalo, mohu je tam ale umisti pomoci Place Sheet Entry, to mi ale prijde jako docela pakarna.

Chci se zeptat zda jsem neco nepochopil ja nebo to je skutecne tak krkolomne?
Lze AD nejak donutit aby vyjel vykres u krereho by Sheet symbol nahradil vykresem pod nim schovanym?

Dekuji

Jirka