OT Re: Motorky pro solarni hracky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 4 13:07:08 CEST 2010

Vy reagujete naprosto stejne fanaticky. To ze nekdo neco zneuzije
neznamena ze cela technologie je nanic.

Pokud tem detem vysvetlite nazorne, ze auticko ma motor 1W a aby jelo
musite na nej svitit 100W zarovkou tak maji naopak nazornou predstavu
jak asi je to vyhodne.

Presto to neznamena, ze je cela technologie nanic.

Zvrtnout se muze naprosto cokoliv.

Radek Vicek