OT: software - zaujimave citanie

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Říjen 2 21:04:07 CEST 2010

NIKDY som nepovedal, ze kazdy komercny a windowsovsky program ma
unixovsky a free ekvivalent (ale je ich dost)
NIKDY som nepovedal, ze kazdy program je instalovatelny s repository
(ale je ich dost)
ALE na kazdodennu administratiovno/komunikacno a neviem aku cinnost
proste unixoidne ekvivalenty existuju,

Drobne, ale podstatne rozdiely, ktore oko  zaslepene fanatizmom nevidi.

Sam som nuteny pouzivat aj windows prave preto, ze niektore programy su
len pre windows.

Ale - na rozdiel od vas sfanatizovanych anti-unixakov - nikdy nepouzivam
ocividne klamstva (typu 5 rokov treba dokompilovavat a konfigurovat a
kazdy unix je treba prekonmpilovavat) ako argument.

-m-