OT: software - zaujimave citanie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 2 20:44:43 CEST 2010

OK, nabidnete libovolny fotoeditor, zvladajici praci s 16bity na barevny
kanal s integrovanou podporou RAW (jsem skromnej, staci mi RAW pro Canon).
Klidne i komercni (tedy pokud to mebude za ten milon dolaru nebo pet let
vyvoje - napoveda: gimp to slibuje zhruna tech pet let a...?). Jo a jeste by
mel byt instalovatelny z repository nejake moderni distribuce (prece se to
ani jinak nedela, jak jsem se docetl).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw na itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 02, 2010 8:24 PM
Subject: Re: OT: software - zaujimave citanie

Nebudete tomu verit, ale ja dokazu to stejne ve Windows,
tento tyden jsem nainstaloval 5 pracovnich stanic u naseho zakaznika.

tim nechci rict ze je neco lepsi ale ze je to na jedno brdo, tzn je s tim
prace at se to jmenuje jak chce
a hlavne dokud vse funguje tam jsem vysmaty na kazdem systemu
co je lepsi se ukaze az je problem ...

Pavel