OT: software - zaujimave citanie

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Říjen 2 20:38:00 CEST 2010

  On 10/2/2010 8:24 PM, Pavel wrote:
> Nebudete tomu verit, ale ja dokazu to stejne ve Windows,
> tento tyden jsem nainstaloval 5 pracovnich stanic u naseho zakaznika.

Ja netvrdim ze to nejde. A ani netvrdim, ze to bude trvat 5 rokov alebo
stat milion dolarov - ako tvrdill niekto. Na to bola moja odpoved. A na
tej rychlosti instalovania doplnkoveho software trvam,

> tim nechci rict ze je neco lepsi ale ze je to na jedno brdo, tzn je s
> tim prace at se to jmenuje jak chce
> a hlavne dokud vse funguje tam jsem vysmaty na kazdem systemu
> co je lepsi se ukaze az je problem ...

Kolkokrat je na unixoidnom systeme potrebne riesit problem reinstalaciou?

Prezrite si archiv tejto konferencie, ake problemy riesia ludia s
windowsami - a hlavne odporucane riesenia.

-m-