OT: software - zaujimave citanie

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Říjen 2 13:22:13 CEST 2010

No, existují i takové zázraky jako přenositelné verze aplikací
(portable, např na portableapps.com).  Docela často využívám a naše IT
tyto aplikace vesele ignoruje, páč je nemá na seznamu nepovolených
aplikací a tak je to nezajímá (licenčně to je v pořádku).

Neistaluje se to, jen se to zkopíruje na vhodné misto na disku a
používá. Mě někdo zakázat gvim, tak nevím, nevím :-)

ced