OT: software - zaujimave citanie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Říjen 2 11:39:54 CEST 2010

2010/10/2, Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>:
> Ale abych na to psal nejakou WIN aplikaci s "nemodalnimi dialogy" a "smyckou
> udalosti" to je zase rychlejsi to rovnou naslepo napsat pro to MCU i s
> rizikem ze to pak treba nepojede takze moznost napsat za 5 minut neco jako
>
> FOR I= 1 TO 100000
>    Nacti prvek (I);
>    Zpracuj prvek (I);
> NEXT I
> PRINT (" vysledek je", X, Y);
>
> By byla docela neocenitelna

Taketo veci sa daju bez problemov napisat v C ako konzolova aplikacia
bez akychkolvek okien za tych 5 minut. Takto si ladim algoritmy aj ja.
Staci k tomu napr. to Visual Studio Express (free), konkretne z neho
C++. ++ vyuzit netreba a netreba vobec ziadne znalosti WinAPI. Ciste
ANSI C..
Ano nie je to Basic, ale do MCU predpokladam tiez nepisete v Basicu :-)

miro