OT: software - zaujimave citanie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Říjen 1 22:20:43 CEST 2010

hmm.. vstup od mysi v cykle si pamatam z DOSu, kde som volal niektore
int (cislo uz neviem, 10? 13?).

vstupy, na ktore sa caka, do okienok pod win nie je problem urobit
nemodalnymi dialogmi. samozrejme je to viac prace, ako napisat input$,
ale zase ak sa to urobi raz a zapuzdri do funkcie..

excelovske VBA v spojeni s formularmi umoznuje celkom dost, ale beriem
to ako rozsirenie vypoctovych moznosti nad tabulkami a grafmi, nie ako
vseobecne programatorske prostredie :-) ak sa s tym vie robit, myslim,
ze prave ekonomicke a inzinierske vypocty by to malo zvladat. ja som k
tomu iba pricuchol, nejake tie prepocty, ktore uz nejde robit vzorcami
v bunkach, napojenie na databazu v accesse + rovno generovanie grafov;
tam som tych moznosti videl celkom dost. ale ani v tomto by som uz
pracovat nechcel :-)

miro