DSP na takove to domaci bastleni?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 1 15:51:29 CEST 2010

Aha, diky, ja kdyz si kdysi koupil PicKit2, tak jsem se koukal, v cem psat a
to C (Hitech?), co k tomu bylo v dodavce, se mi nejak nezdalo, mimo jine
kvuli nejakym omezenim, jakz takz jsem si zvyknul na Mikroe Pascal a dal to
neresil

Kouknu na to, diky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, October 01, 2010 3:25 PM
Subject: Re: DSP na takove to domaci bastleni?

Myslim, ze najrozsirenejsie C zadarmo je rovno od zdroja, teda
Microchip-acke MCC30. Je to derivat GCC.
Free verzia neumoznuje zvolit optimalizacie -03 a -Os, co na "domace
bastlenie" staci. Nie je limitacia na velkost kodu ani ine podfuky.
Mam k dispozicii aj plnu aj free verziu a rozdiel medzi vysledkami v
rychlosti a velkosti zabranej FLASH je u mojich aplikacii maly (pod
5%), ale vysledky sa mozu lisit.
Podpora je rovno od Microchipu, teda od vyrobcu kremiku aj
kompilatora, okrem toho funguju aj microchip fora.
MCC30 sa da rovno strcit do MPLAB-u a vyuzivat vsetky jeho features.

J.S.