Integrace pulsnich deju?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Říjen 1 14:33:20 CEST 2010

ten integrator nie je az tak zlozite zrealizovat, len naozaj musite
vediet ake ma mat parametre.
Povedzme ze chcete aktivny integrator, takze klasika s OZ. Z popisu
zatial nebolo jasne ci ide o integraciu nejakeho signalu ktory ma na
konci nulovu strednu hodnotu alebo nieco s nenulovou hodnotou.
Integrator bude treba zrejme nulovat, takze k tomu pridate par
analogovych spinacov ktore budu vybijat integracny kondenzator.
Ked si date do googlu integrator vyhodi vam hned na prvom mieste
principialny obrazok (napr.
http://freecircuitdiagram.com/2009/05/03/integrator-circuit-with-reset/)
Ako som uz spominal na to aby bolo mozne poradit presnejsie je potreba
viacej informacii o signale a presnosti.
b.