RE: Integrace pulsnich deju?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pátek Říjen 1 13:35:59 CEST 2010

Presne tak, nejdriv jsem chtel byt za blbce, al esnad to se mnou nebude az tak zle :-)
Jsem si vedom, ze jde o dve veci a zhruba vim co asi tak chci, neni mi zcela jasna prakticka realizace, tedy presneji nevim jake reseni zvolit a jakych asi mohu dosahnout vysledku.
Primarne jde o integrator, spickovy detektor je uz jen takova tresnicka na dorte.
V teto fazi se snazim zjistit, jak slozite je neco takoveho zrealizovat.

Jinak receno zda staci pouzit nejaky integrator s OZ a resetem C nebo se musi pouzit neco jineho, ci na to jsou nejake spesl obvody atd.

Jirka

>Jsou to dve veci a tazatel chtel obe, dle meho vedom si toho, ze jde o
dve ruzne veci. :)
S tim nejmenovanym inzenyrem pozor, aby se misto nej neurazil
nejmenovany doktor :D

PK