OT: software - zaujimave citanie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Říjen 1 13:20:19 CEST 2010

2010/10/1 Ales Prochaska <prochaska na alsoft.cz>:
> To si piš, že bych to pořádně strhal :-) Ale myslím, že by stejně něco
> takového mělo být součástí normální distribuce windows :-)

To by zas bolo zalob a ziadosti o odstranenie, ako v pripade IE.

Ono to Visual Studio Express obsahuje aj Basic. Je to zadarmo.

Otazka je, aku presne abstrakciu od operacneho systemu myslite. Ak
chcete robit len commandline-ove programiky bez znalosti WinAPI na
spocitanie niecoho, tak sa daju robit vo Visual C(++) z balika Visual
Studio Express. Ak chcete robit okienkove aplikacie bez znalosti
WinAPI, tak povedzme ten Visual Basic, pri ktorom potrebujete nejake
znalosti WinAPI az neskor. Osobne ale VB nedoporucim ani nepriatelovi,
robil som vo VB6 dva programy (nariadenie manazerov) a uz viac
nechcem..

Inac sucastou distribucie Windows byval, a mozno aj stale je, nejaky
VBS (snad Visual Basic Script), ale o nom viem len tolko, ze bol
lahkym prostriedkom na sirenie virusov :-)

miro