Integrace pulsnich deju?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Říjen 1 11:58:12 CEST 2010

vidim ze ani samotne zadanie nie je autorovi uplne jasne :-) Najprv
hovorite o 10ksps prevodniku a signale so sirkou pasma 10MHz a teraz uz
len 10us pulz. To su dva rady pan kolega :-)
V kazdom pripade aby som bol trochu konkretny zrejme hladate spinany
integrator ktoreho okno je dlhe aspon tolko ako vzorkovacia perioda,
vystup sa odmeria, integrator resetuje a pokracuje sa dalej.
Ked si ujasnite aku7 potrebujete presnost merania vypocitate aky
maximalny offset mozu mat jednotlive komponenty (kedze sa bude neustale
integrovat) a ci potrebujete dva integratory ktore budu fungovat
striedavo alebo bude stacit jeden ktory bude nachvilku 'slepy'.
Ja mam ale skor pocit ze neviete co vlastne chcete :-)
b.