Bus v Altium Designeru?

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Úterý Listopad 30 19:17:12 CET 2010

  Jestli dobre rozumim tomu co chcete provadet, tak jste si vybral
spatnou funkci. K tomuhle ucelu je v Altiu neco cemu se rika Harness (ty
modre oznacene sbernice). Nejdriv si vlozite Harness Connector do nej
naskladate Harness Entry a po schematu uz vedete jen vlastni Harness. Na
druhe strane bud rucne udelat stejny konektor, zkopirovat ho a nebo
pouzit Place->Harness->Place Predefined Signal Harness (mozna trosku
jinak, taham to z pameti).
Jako signaly se do Harnessu daji pripojit i cele sbernice. Povazuju to
za dost elegantni reseni i kdyz je to teda graficky trosku moc velke.
Podrobnosti v manualu.
http://wiki.altium.com/display/ADOH/Using+Signal+Harnesses

Tosa